mandag 5. juli 2010

53 days to go

Etter to herlige uker på ferie er jeg igjen hjemme i Norge. STS hadde sendt meg en stor og fin hvit pakke som inneholdt sekken som jeg må bruke som håndbagasje og en t-skjorte som jeg skal ha på meg når jeg drar - slik at det skal bli enkelt å se meg.


Selve t-skjorta syns jeg igrunn var veldig fin, det var sekken også, men ikke akkurat den jeg har  lyst til å bruke som håndbagasje. Ja ja.

I går fikk jeg gjort unna det meste av visumpapirene. Bare litt smårusk som gjenstår der før jeg kan få sendt det inn. Og da kan jeg stryke bort enda en ting på lista!
Karakterskjemaet og et slikt annet ark som viser at STS Canada får tillatelse til å legge ut bilder av meg ble også fylt ut i går, samtidig som tiden sakte men sikkert nærmer seg til jeg drar. 53 dager. Så fjernt men likevel så nært.

Vertsfamilien min har jeg enda ikke hørt noe fra, så jeg smører meg med tålmodighet og venter. Litt dumt at de ikke svarer, for kan heller ikke skrive om dem siden jeg ikke vet om de syns det er greit. Men imens jeg venter på svar får jeg nyte de solfylte dagene!


STS sendte meg også en mail fra Inbound Administrator (bindeledd mellom studenter, familien og områderepresentanten), og hun virket som en utrolig søt dame! Jeg spurte henne om hvor mange som skulle til Canada West dette skoleåret, og hun mente det var ca. 110 studenter. Flere enn jeg trodde det var, he he. Og siden jeg drar den 28.august møter jeg vist henne på flyplassen i Vancouver. Da vet jeg i det minste om en person som er der.

Ingen kommentarer: