lørdag 12. juni 2010

På'n igjen

Har fått tilsendt visumpapirene, og ser virkelig frem til å fylle ut enda flere ark og besøke banken, få nytt pass osv. Siden jeg drar til Canada slipper jeg å ha et intervju med ambassaden (slik som de som skal til USA må). Hadde sikkert gått helt greit, med det intervjuet, men, kjekt å slippe også. Egentlig burde jeg ikke klage over at det er mye å fylle ut. For det første er det ikke like mange ark som jeg måtte fylle ut nå som da jeg hadde blitt godtatt og måtte skrive om jeg selv og slikt, og for det andre så betyr det at avreisen nærmer seg! Kjenner at det er litt blandede følelser - reiser bort fra alt det kjente her hjemme til et helt fremmed land med helt ukjente mennesker, men samtidig gleder jeg meg så ubeskrivelig mye! Det går sakte men sikkert inn at jeg har under 3 måneder igjen her i Norge..

Paint egenskapene mine kan en ikke akkyrat skryte av, hehe.

Ting som gjenstår før avreise;
  • Fylle ut visumpapirene
  • Nytt pass
  • Nytt bankkort
  • Søke stipend
  • Ha en ordentlig avslutning med venner
  • Pakke (har ikke peiling på hvordan jeg skal få pakket ned alle de klærne jeg har lyst til å ha med)
  • Finne velkomstgave til vertsfamilien
  • Kjøpe Mac (!)
  • Og andre småting som ikke er verdt å ramse opp

Ingen kommentarer: