tirsdag 8. juni 2010

Litt bilder og slikt..

Siden jeg ikke fikk lastet opp noen bilder sist gang kommer de heller nå;

                                    Prince George Secondary School - Home of the Polars!

Dette er altså et bilde av skolen jeg skal gå på. Litt vanskelig å se, men fant ingen andre bilder på nettet. Skolen har vist to slagord; "Home of the Polars!", passer fint når Prince George er den nordligste byen i BC, og "PGSS is the Place to Be". Syns den hørtes litt mer lovende ut!
 
Mr. PG
Neste bilde viser Mr. PG. Han er den uoffisielle maskoten til byen, og et symbol på treindustrien (tror den er veldig viktig).

Flyfoto av byen

Connaught Hill Park


3th Avenue (det øverste bildet vet jeg ikke, men er fra byen et sted)

 












2 kommentarer:

Tale :) sa...

ser ut som en koselig by da Hedda! minner litt om Hønefoss, men tror Prince George kanskje er hakket større :D tror du kommer til å ha et kjempefint år der jeg,og vi kommer til å savne deg masse! <3 :)

Hedda sa...

Haha! Sorry, jeg må bare le ;P
Men en ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg kommer til å savne deg utrolig mye også <3