onsdag 2. juni 2010

Yes.

Ja, har altså laget en blogg. Kommer til å skrive om mitt år i Canada som utvekslingsstudent, slik at familie, venner og andre som har interesse av det kan lese hvordan jeg har det.
Har selv lest bloggen til noen som er i Canada nå, og fant det veldig nyttig og fint. Fikk vite hvordan de har opplevd å bo i et helt fremmed land, og det er jo kjekt.

Jeg reiser med STS, men har ikke fått vertsfamilie enda.. Men! Jeg har fått avreisedato! 28.august forlater jeg Norge, og setter av gårde til Canada. Gleder meg så utrolig mye! Så det blir bra. Skal forresten til den engelsktalende delen av landet.

Kommer vel ikke til å oppdatere noe særlig nå i starten, unntagen når jeg får vite om familie og slik, men det kan jo ta sin tid. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente..

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så gøy at du har fått avreise dato! Gleder meg til å følge ditt år i Canada, se hvordan du får det der :)

Hemmeligbeundrer sa...

HAHA, du er søt Hedda <3